torsdag 11 april 2013

Noel

Ibland pratar jag och Adrian numer om Noel!
Idag blev det så känslosamt att en tår trillade ner för kinden!
Ord som att han inte vill att Noel ska vara en ängel och funderingar om han är en lillebror,Adrian!

Det är en stor sorg inom mig som brister då och då!
I mitt hjärta är vi alltid en liten kille för lite! I år skulle han ha blivit 6 år! Det betyder alltså att det på lördag(på min födelsedag) är SEX år sedan han blev till!
Och snart är det sex år sedan jag fick veta att det lilla pyret låg och grodde!
Usch!
Jävla skit rent ut sagt att det som hände var tvunget att hända!
Jag saknar honom varje dag och undrar varje dag någon sekund hur han hade blivit och vem han skulle vara!

Älskade barn!

2 kommentarer:

  1. Stor kram till dig vännen <3 <3

    SvaraRadera
  2. De kommer aldrig bli lätt, men de kommer bli lättare ska du se vännen <3
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...