lördag 10 september 2011

Femtiotusen saker att hinna...

...fast egentligen är det exakt så här.många saker att fixa innan Agnes kommer:

1 Tvätta upp de minsta kläderna.
2 Städa
3 Försöka sova ut
4 Bädda säng och vagn
5 Skruva ihop garderoben

Och eftersom min snälla svärmor lät mig/oss ge över påsen med tvätt till henne så går ju faktiskt en sak bort. Och då vi även får barnvakt imorgon för att hinna städa så är ju det förmodligen fixat tills i veckan.
Sova känns ju relativt svårt med det onda plus en son som vägrar sova en hel natt just nu... ja om han ej sover nära,nära mig vill säga...
Så det antar jag att vi hoppar.

Men som synes SÅ mycket är det inte kvar så snälla lilla (eh,...lilla?!) Jag. Stressa av! Take a break!!! Du hinner!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...