måndag 26 oktober 2015

Härliga dag

Idag vaknade vi klockan 5 av en olycka i sängen. Byta lakan och sen somna om. Tänkte jag!
Adrian kunde inte somna igen och låg och vred och vände på sig vilket i sin tur betydde att jag inte heller kunde sova!
Trött men såg fördelen när jag satt i frostig höstsol och drack kaffe medan barnen han leka i 45 minuter, tillsammans, sams!

Idag åkte jag med världens bästa svärföräldrar och handlade lite. Det börjar bli eller är så himla fint här hemma. Igår tapetserade vi en till väg och jag köpte lite inredning till väggen idag!
Blev verkligen supernöjd!

Hämta barnen och möts av en strålande glad Agnes som haft en toppen dag! Så härligt att få höra det! Hela helgen har varit suverän för vår fröken...ja och oss också.
Vi var hos ett par kompisar till 22:00 och våra barn var "exemplariska"! Misstänkte dålig nattsömn och jobbig söndag men icke, hela helgen var toppen. Kul! Det behövdes!

Adrian min lilla vackra son har varit extra mysig och kram med sin mamma och jag tackar och tar emot. Så underbart att ha en (två) person som bara vill krypa upp i ens famn och bli struken över håret.

Eftermiddagen idag har också varit helt...perfekt. Barnen lekte kurragömma och Adrian hittade det perfekta gömstället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...