lördag 23 augusti 2008

50 dagar kvar!


Jag saknar dig idag min lilla vän.

Jag saknar dig så att hjärtat blöder.


Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig!

Fan det gör så ont.


50 dagar kvar sedan fyller du ett år...

Ett år har gått.

Jag saknar dig!


Hittar inga ord.

Det gör bara så fruktansvärt ont.


Tårarna bränner på min kind.

För jag vill ha dig tillbaka.


Får aldrig se dig ta första steget.

Aldrig se dig le.

Aldrig, aldrig höra dig säga "mamma".

Jag vill ha dig här.


Min son.

Min älskade lilla son.

Jag saknar dig så mycket!

Hjärtat blöder, tårarna bränner och livet blir aldrig mer riktigt bra.

Jag är inte Ok utan dig.


Du var så efterlängtad.

Så älskad.

Och som vi längtade efter dig!

ÅH varför?


Varför just du?

2 kommentarer:

  1. Inte för att jag har något vettigt att säga, men jag vill ändå beklaga din förlust.
    Kram Trileia.

    SvaraRadera
  2. "Med ett leende av guld och blick av kristall

    En liten ängel på sitt moln, som får oss alla på fall

    Med kärlek och med omtanke, vi tänker på dig

    Som finns där uppe bland de silvriga molnen

    Och tjoar,leker och far som alla små änglar ska, i alla sina da´r

    Med ett kärleksfullt vakande öga på mor och far

    Du ser och känner all kärlek som finns

    För det är dig vi med kärlek minns

    Lilla ängel, vart du än är, du är saknad"

    Kort och gott, jag tänker på dig vännen!!!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...