torsdag 28 augusti 2008

Namninsamling!

http://www.namninsamling.se/index.php?Forum=Forum&sida=2&fnvisa=forum&nid=2375

Nu har namningsamlingen för rätten att bli sjukskriven vid barns bortgång har dragit igång och kommer att skickas till ansvarig politiker i höst.
Vi kräver automatisk godkänt sjukintyg för sjukskrivning när man förlorar sitt barn och lika behandling för alla.
Det ska inte bero på var i landet man bor och vilken handläggare man får!
Håller du med? Skriv under!
Tack för din hjälp

2 kommentarer:

  1. Vad synd att du inte kunde åka, annars hade vi kunnat ses :-) Ska bli kul att gå på mässa. Är hos min bror nu, han bor i södertälje. jag testar igen att kommentera, snacka om att vara oteknisk :-)

    Kram vännen

    ps, det finns inte möjlighet att välja namn/url hos dig. bara blogger eller open id.

    ps igen, det är jag som är SmåGlädjen som dyker upp när du ska se min profil :-)

    SvaraRadera
  2. oj, jag har visst ingen profil. Det måste jag ändra på, det är en hel djungel det här med blogger:-D

    Bra att du med lagt ut namninsamligen, vi får hoppas att det ger resultat, men vi möter nog på motstånd som vanligt..!

    kram igen

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...