tisdag 21 juli 2009

Blondie

Så är det dags igen, att byta skepnad. Jag är mer blond än för en vecka sedan...
Jag vet inte varför men jag har så svårt att besluta mig för frisyr, både längd och färg.
Jag har god lust att klippe mig ännu kortare än jag har. Snaggat bak med längd framåt, nu har jag rätt lång bak, det går inte att spreta ett dugg!

Efter ett samtal jag hade igår inser jag att allting är på mycket god väg!
Kanske, kanske blir det precis som jag vill.
Jag hoppas så, Det där med go with the flow vill jag ju leva efter och förrens det "löser" sig så går ju inte det så bra i denna situationen.
Men det verkar lösa sig, verkar om de "menlösa orden" (som jag kallat dem) är rätt korrekta.
och NÄR det har löst sig så ska vi go with the flow och se vart det slutar. OM det slutar vill säga.
Men det hoppas vi ju att det inte gör, slutar alltså!
Känns bara så jävla rätt och så fruktansvärt bra!
Härligt, härligt i hela kroppen!

Jag är fortfarande i Småland och har varit här ett tag nu. Det är skönt att vara hos min syster. Ingen stress! Det enda som kan vara lite jobbigt är två livliga ungar som ALLTID hörs, inte för att jag tycker DEM är jobbiga utan ljudet.
Jag arbetar ju ändå på förskola och har detta ljud runt mig varje dag!
Men annars är det en perfekt avkopplande tid, inga tbanor, inga cafen, inga pendeltågsförseningar, inte träffa massa, masa folk.
Det är rätt skönt.
Men om någon dag blir det nog ändå lappsjuka... det brukar det bli=)

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...