onsdag 7 maj 2008

mjölkchoklad och M&M

Tack min älskade lilla extra mormor som skickar två stora choklad kakor och en toffu låda...
Det gör susen för mitt nya hälso tänk!

Idag har jag gjort en deal med mig själv. Den är extremt svår att beskriva men ungefär så här:
Lägga fokus på något annat än bebisverkstad. Hälsan, den fysiska, gå ner fem kilo till att börja med.
Som ett nytt fokus till nästa mens... Typ!

Det är inte säkert det funkar men jag ger det ett försök.

Idag arbetar sambon, han kommer dock hem vid halv elva eller något sånt. Det känns bra. Imorgon ska vi ju till läkaren igen och få konstaterat Ägglossning eller inte.
Jag chansar på Inte...vi kan ju liksom inte bara få tur mitt i allt?!
Sedan på eftermiddagen kommer en kär vän hit, bra, det var ett tag sen nu även om det bara var några veckor...Men det känns längre!

Nu skall jag spela lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...