fredag 30 maj 2008

Mobil och annat knas!

Min mobil är sönder, igen.
Har tappat alla kontakter från A-E.
Frustrerande!

Det känns som tiden bara går och går, går och går, går och går. Vissa dagar känns det som om man går förbi tiden och andra som idag då känns det som om man står stilla.
Stillhet, sorgfyllda sekunder och ångestladdade timmar.

"Jag hörde steg bakom min rygg, det var min dröm som smög förbi, jag kommer aldrig hinna fatt"

Dessa textrader stämmer så bra in på hur jag känner mig. Min son var min dröm. Min dröm gick förbi mig och jag hade inte en chans att rädda, det enda jag någonsin velat rädda.

Idag är jag ensam hemma. Det är skönt men samtidigt inte. Jag hinner tänka så mycket då!
Imorgon är det party med klassen, eller fd klassen skall man ju säga nu. Jag är ju klar med utbildningen, Äntligen! Jag är stolt över mig själv! Tänk att jag orkade ta igen allt efter pojken min dog...tänk att jag vågade ta mig igenom...
Jag är bra!!!

Blodprovet visade förestän att pergotime funkade på mig. Denna månad med hjälp av piller så skall vi "bara" pricka. Åh, vad jag önskar att det tar sig och blir en till liten bebis.

1 kommentar:

  1. Oj, jag är impad! Jag skulle aldrig orka jobba med sånt!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...