torsdag 8 maj 2008

Nej!

Nej det var inget annat besked denna morgon heller!
Men vet ni?
Jag är inte speciellt ledsen eller så...
Jag är mer "jaha, då kan jag fokusera på min vikt ett tag".
Till nästa mens, det är ca 3 veckor till nästa kur.
Då blir det dubbelkur och förhoppningsvis blir det ett litet ägg som lossar.
Eller två, vem vet?!

Det är lustigt, jag hatar att gå till gyn och bli rotad där nere. Jag minns så väl när jag gick första gången, hur jag hade panik ångest och allt sånt där. Men så gick jag och jag hatade det ännu mer. Men så har man ju fått gå några gånger, men alltid väntat in i det sista och ALLTID försäkrat mig om att jag ej skulle få en manlig gynekolog!
Min läkare jag har NU är en man och jag har fan aldrig mått så "bra" under en gyn undersökning, han får mig helt totalt avslappnad. Det känns precis som om han har större respekt för mig och mitt privataste än någon annan av de fem andra kvinnliga jag träffat på.
Han är fan så bra och jag är så tacksam att jag fått en så pass bra läkare, allting känns så mycket lättare då!

Sambon springer runt och städar, dammsuger och diskar och svabbar av överallt.
Jag sitter här.
jag är på så vis en lyxhustru...
Men sakta i backarna... Det blir faktiskt till att tvätta för mig sen... Så jag gör min del...(Ibland)

Så har jag kommit på vad jag skall klä ut mig till nästa Lördag när det är maskerad här!
jag ska vara min absoluta favorit, Olivia Newton John (utan kroppstrumpa dock *L*)
Och min älskade skall bli den mest super sexiga Travolta någonsin. ( Me will have sex with him this night) O yes!

Nu skall jag kolla runt lite på nätet, tills dess, håll ut efter regn kommer solen fram...Om man vågar tro på det!

2 kommentarer:

  1. Du kommer att bli toksnygg som Olivia Newton John ! Saknar dig något så förgjordat!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hur går det? Hur mår du?

    Tänker på dig!

    Kram!!

    /U

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...