tisdag 20 maj 2008

Uppdatering

...Har börjat aktivera mig med hunden, första dagen på vårt nya liv tillsammans.

En timme ut i skog och mark tillsammans med en ny kompis plus hennes hund. Det var skönt, för mig och för hundarna. För mig var det mycket behövligt dessutom, har ju minst 20 kg övervikt, eller okej 10 i allafall.


I helgen hade vi partaj, vi var ett gäng goa folk som var här, däribland min underbara A!

Det var uber länge sedan vi sågs men när vi sågs var det som om vi sågs bara för någon dag sedan. Det var så kul att ha henne här och jag saknar henne massor redan!

Snart är det Thåström för oss två, ska bli så himla kul!


Uppe bland dessa moln tror jag min pojk och Livia leker och rullar runt. Molnet i mitten såg ut som en teddybjörn och mitt hjärta fylldes av värme när jag tänkte på Livia och min lilla älskade son! Åh vad jag önskar att de har hittat varandra där bland himlens alla färger!

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...