måndag 29 december 2008

Shopping!

Kan shopping göra en glad?
Japp!!!

Jag hittade en nyårsklänning! SÅÅÅÅ fin.
Ett par jeans, hundra spänn bara!
En tröja, svinsnygg till jeansen.
Smink.
Ja och så latte och bra sällskap.
Mycket mycket gott!

Imorgon skall jag på spel kväll, fyra goda vänner skall slåss om kampen mellan kvinna och man. (Japp, jag är genus pedagog...)
Det blir dricka och god mat som lagas av karlarna.
Ser fram emot imorgon, behöver få skratta och bara larva mig.
behöver få vara i sällskap där jag vet att de tycker om mig just som jag är.
Behöver få vara fin och vacker för någon.
I detta sällskap är jag världens finaste Anna.
Och det vet jag!
Och man kan behöva såna ord, sådana vänner, såna tillfällen då man verkligen kan känna sig så också.

Sen är det nyår och då är det ännu en vän som jag skall krama på och skåla in nya året med!
I Min nya fina klänning!

NU, ut med hunden sen sängen och tvn.

2 kommentarer:

  1. Kampen mellan kvinnan och man kan skapa riktig osämja!! Vi va riktigt osams när vi spelademed grannarna...men det va kul!!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år vännen, tack för året som varit!

    Bamsekram!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...