lördag 22 november 2008

Lördagsgodis

Jag vaknade första gången idag vid....02:00, andra gången 04:00 och tredje gången 06:20, fjärde gången...
Ja osv.
Har inte sovit alls gott i natt.
Drömde ohyggliga madrömmar som att vara fast under jorden i olika rum där man tvingades välja, dö eller låta dö.
Fick valet att låta Noel dö eller att jag själv skulle toteras i timmar.
Minns inte vad jag valde eftersom jag vaknande med hårda slag i bröstet. Det var hjärtat som antagligen ville hoppa ur!

Dessutom så har Kaspian kastrerats igår och det ledde till att han sov i vår säng och var i sin tur väldigt orolig i kroppen. Han gick i mellanåt runt i sängen med den där struten (kragen) runt halsen och kunde inte riktigt kontrollera sina rörelser med den. ja vi vaknade båda två av att han gång på gång inte kunde ligga så nära oss som han ville och detta ledde då till att han rispade oss både i ansiktet, på armar och tja, överallt egentligen med den där förbaskade kragen.

Idag är det som sagt lördag och jag borde kanske göra något vettigt.
Men som vaddå?
Vi kan inte gå hemifrån tillsammans då vi måste ha uppsikt över vår lilla skit.
Och här hemma är det enda vettiga att städa och jag bara vill inte!
Men plocka lite får jag väl göra...

Imorgon är det dags att fixa årets julklappar.
Ha ha.
Ja jisses tror nog det kommer bli super bra.

Ang viktminskningen så har det inte hänt något mer. Jag har fuskat. Men på Måndag drar vi igång och HJÄLPS åt jag och älskling.
Är svårt att göra allting själv...
Nåväl, jag har ju ändå gått ner tre... men fler skall det bli.

Ang behandlingen:
Jag fortsätter ta sprutor till Tisdag...
Det var något på G men inte tillräckligt.
Men som sagt, skall dit på Tisdag och se vad som skett då.
Hoppas, för jag vill sluta med sprutorna för denna gång nu. (Och för alltid)

Nu ska jag umgås med älsklingen.

Hej

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att de här sprutorna blir de sista! (iaf fö nåtår frammåt ;-))
    Kram från Rebecca

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...