måndag 17 november 2008

Tankar

har varit hemma från jobbet idag.
Ont i huvudet!
Kanske är det alla tankar som far runt i mitt huvud.
Kanske är det migrän, ja för valing huvudvärk är det inte.
När jag väl får ont, så får jag så vannsinigt ont att jag mår illa.

Jag har bara tre sprutor kvar att ta.
Ärt stolt över mig själv, trodde aldrig jag skulle klara av att ta så många.
Visst gör det lite ont efter att ha tagit på ungefär samma ställe i några dagar nu men det är nästan så att jag ej bryr mig.
Jag är rejält stolt över mig själv.
På torsdag är det dags att träffa läkaren och göra ett vul för att se om jag svarat bra på denna behandling.
Jag känner mig positiv.
Klart jag,vi, ska ha en liten Dexter eller Wilda hos oss nästa år, utkommen till världen (ja Dexter och Wilda är namnföslag som känns givna).
Och jag har bestämt att när vi passerat v 12 då ska vi inreda i Noels rum till nästa bebis.
Vi ska inhaldna allt, bara för att vara lite extra positiva.
Tidigare sa jag att jag ej skulle handla ett skit.
Men visst ska jag det.
Måste vara positiv, för visst går det bra nästa gång.
Det gör det verkligen.
Jag menar, det är ju inte alla som har en ängel som vakar över sig men det har ju vi och Noels kommande syskon med.
Hur kan det gå fel då?

1 kommentar:

  1. Låter underbart att du känner dig positiv vännen. Hoppas det går bra på torsdag.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...