onsdag 1 april 2009

Ett mail i inkorgen...

Jag har varit i minneslunden idag, lagt knallrosa tulpaner, påskliljor, två små pixiböcker och en studsboll med ett rött hjärta hos Noel.
För första gången någonsin började tårarna rulla när jag var i minneslunden.
Jag satt på trappan där och lät gråten komma. Jag grät i solljuset till fåglarnas sång.
Jag orkar inte sakna längre.

När jag kom hem hände förljande:
Detta mail hittade jag i inkorgen idag...det fick mig att utbrista i ett glädjetjut.

Grattis!Du och en kompis är välkomna till P3 Live Session med Lasse Lindh och
Johathan Johansson onsdagen den 1 april i Radiohuset i Stockholm .
Om ni vill komma måste du svara på det här mailet senast imorgon kl.12.00 medera namn & mobilnr så att jag kan sätta upp dig och din kompis pågästlistan.

Adressen är Oxenstiernsgatan 20 på Östermalm i Stockholm. Närmaste T-bana är Karlaplan.Man kan oxå åka buss 56, 76 eller 4 till Radiohuset. Insläpp från kl. 21.00, direktsändning 21.30-23.00mvh Liv

Tills jag insåg att jag borde ha svarat IDAG klockan tolv... Jag kollade inte mailen igår.
Så alltså, jag missade en spelning. EN EXKLUSIV spelning med Lasse Lindh.
Jag är så jävla ledsen... =(

3 kommentarer:

  1. Eh... Inte nån chans att det var ett April, april, det där med spelningen?...

    SvaraRadera
  2. Det var inte ett april april, jag var där och han var galet bra :) (vann på samma sätt som du) :)

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...