fredag 3 april 2009

Fredag

Vet inte men det är en lustig känsla jag har i kroppen.
Har haft den hela veckan.
Det är en obehaglig känsla och den säger mig att jag borde göra något annat i mitt liv.
Jag känner mig så där rotlös och rastlös som jag gjort så många gånger tidigare i mitt liv.
Behöver flytta på mig, göra något annat, ta ett nytt kliv. Jag behöver förändring, positiva förändringar.
Jag behöver få vinna istället för att bara förlora.
Och jag vet, Bara JAG kan göra något åt det.
Jag är fullt medveten om detta och det kanske är det som gör det så jävla tungt.

Jag behöver få följa upp en dröm och slutföra den.
Vad stoppar mig egentligen?
Den lilla uns av trygghet som jag ändå bestitter med detta liv jag nu lever?
Ja jag anatar att det är den som hindrar mig.
Har ju ändå vant mig vid att ha lite trygghet i form av en plats att komma hem till.
Men nu är väl frågan VAD är det jag kommer hem till?

Jag skall börja följa med nu.
I drömmarna.
Jag förtjänar att ha en fin och välbefinnande vardag!

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...