söndag 5 april 2009

Pågående tankar!

Det finns många tankar inom mig just nu.
Jag tänker och funderar på alla tvära kast som sker i mitt liv.
Jag hoppas att jag väljer rätt väg nu.
Men hur skall man veta?
Jag menar hur skall man i förväg veta om man gör rätt val, väljer rätt väg.
Eller skall man bara tänka "kör hårt"?
I slutändan så är det ju inte en själv som väljer utan livet i sig gör sitt.
Är det menat att bli som jag, eller vi tänker så blir det så.
Och är det inte så händer det nada.
Vi får se!
Jag skall ringa ett samtal imorgon.
Sedan tar vi det från där och då.
Kanske blir det jackpott direkt.
Kanske blir det inte det.
Men oavsett.
Jag mår rätt okej...

Nu är det snart Måndag igen, kort vecka.
Det skall bli onekligen skönt med lite ledighet igen.

Psst... Noel jag saknar dig!

5 kommentarer:

  1. Ibland måste man chansa oavsett om det går med vinst eller förlust. Håller tummarna för dig att du får in en riktig jackpott. Det behöver du, oavsett vad det är.

    Saknar dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppa spå jackpot på en gång! :-D

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också på en rejäl jackpott, du förtjänar det.
    Kramis.

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas också på en jackpott! :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tror aldrig man riktigt vet innan om de val man gör är rätt, jag tror man får lita på sin magkänsla!!
    Lycka till med 'vaddetnuär'
    :-)

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...