torsdag 18 juni 2009

Lägenheten

Jag kanske har en egen lägenhet från första september. Jag vet inte med all säkerhet men det verkar så.
Jag var och tittade på den idag och den kommer kunna bli perfekt för mig!

Att bosätta sig själv känns underbart, jättebra men samtidigt skrämmande. Rickard är min trygghet och min bästa vän. Han är min sons pappa och den enda på hela denna jord som älskar och saknar Noel på samma sätt som jag gör. Och honom skall jag lämna, flytta ifrån.
I och för sig ligger balkongerna mitt emot varandra så vi kommer kunna vinka och tjoa på varandra=)
Men som Jess sa, allt känns så slutgiltigt nu och det är väl det som skrämmer mig mest.

Så nu blir det att spara pengar från dessa nästkommande lönerna för att inhandla lite saker och samtidgt ha en liten buffert nu när helt plötsligt har en hel hyra att handskas med varje månad... (Kanske då om jag får den=)
Men det kommer nog gå fint.
Jag tror på mig själv!
tror jag...

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får den och om du får den så kommer det gå fint.
    Du och Rick kommer alltid att ha ett band genom Noel som du skrev och ni kommer bo grannar.

    Fortsätt att tro på dig själv. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att du får den vännen. Tro på dig själv vännen. Det kommer att gå jättebra!

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...