tisdag 10 juni 2008

Heja Sverige!

Idag spelar Sverige sin första match i Em. Heja heja!
Har just kommit på att det är inte lika kul att sitta själv och kolla på fotboll, man vill gärna ha med sig någon så man kan diskutera om hurvida Sverige spelar bra osv.

Jag är grymt trött. Skall ut med hunden sedan blir det nog att sova, orkar inte ens hålla öronen vakna för att lyssna på matchen. Vill ju egentligen se och höra hur det går. Men allvarligt, jag somnar snart!

V26 arbetar jag min sista vecka på skitjobbet! Skall bli så underbart att veta att jag aldrig kommer att behöva gå dit igen! Usch, jag avskyr stället. Jag som annars brukar älska mitt arbete och gilla att gå dit, men inte till denna arbetsplats.
Jag är inte direkt orolig över att få något nytt, igår fick jag beskedet om att jag är välkommen tillbaka för att arbeta för kommunens vikarieförmedling och det lär ej vara brist på arbete direkt!

Jag har en bra känsla inombords, en bra bebis känsla. Jag tror det tagit sig. Eller, njae så får man ju ej tänka med tanke på hur grymt besviken jag kommer att bli om jag har fel, men ändå!
Jag känner mig jädrans positiv . Vi jobbade på bra jag och min älskling i helgen.
Han jobar för övrigt denna vecka och jag saknar honom så himla mycket att jag går under. Idag vart jag bara tvungen att stanna kvar inne i stan för att få chansen att pussa lite på honom innan han skulle till jobbet.
En puss är bättre än ingen alls!

NU skall jag slå in paketet till syster och sen ut med lilla hunden och efter det är det sängen som gäller!
Annars somnar jag på tangentbordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...