söndag 1 juni 2008

bakissim

Just kommit hem från en tre timmar badutflykt.
Eller ja, jag badade inte men hundarna.
De sprang i vattnet och min lilla vovvsing bokstavligt talat ÄLSKAR att bada. Tar stora långa skutt ner i vattmet utan att titta efter hur djupt eller icke djupt det är innan. Detta resulterar i att när hon sjunker som en sten får hon lite panik, men vem bryr sig? Tre sekunder efteråt gör hon samma sak igen!

Mår inte kasst, sov till ett ungefär om man bortser från folk som ringde hela morgonen...
Men det känns att jag har varit ute och druckit. Mår jävligt konstigt. Man är inte tjugo längre och det känns i hela kroppen, nu, nu är man gammal.
Men fy fan vad kul jag hade igår, dansade och drack hela natten!
Och inte har man tappat stinget heller för jag fick mata bort en del karlar igår. Visade stolt upp ringet på fingret och saknade min älskling alldeles förfärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...