fredag 13 juni 2008

Symtom

Ja, jag känner av två symptom, graviditetssymtom!
Det "drar" i nederdelen av magen och jag kissar hela tiden!
Jag vet att jag ej skall känna efter men man kan inte låt bli när det känns sådär!
Fan!
Nu tror jag ju ännu mer på att det är en bebis där inne, trots att jag ej vill tro och känna eller hoppas!
Jag vill inte bli besviken den 21 när jag skall testa!
Jag vill inte!
ÅH måste allt vara så förbannat besvärligt hela tiden?
Att bli med barn, skall det inte vara skoj, kul...Nu känns det som ett fängelse av tankar.
Jag håller på att försöka förbereda mig på att det ej är något, att det blir ett minus på gravstickan. Förbereda mig så att jag ej blir besviken och ledsen.
Det går inget bra, kommer bli sjukt nedstämd!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår så väl din oro, dina tankar o dina förhoppningar!! Jag håller verkligen mina tummar o tår så dom blånar att det är en liten bääs där inne denna gång!!!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...