lördag 7 februari 2009

Bästa ever!!!

http://svtplay.se/v/1432999/popcirkus/lasse_lindh_-_geenie_in_a_bottle?sb,k104115,1,f,-1

Bästa covern ever! Framförd av min nygamla kärlek herr Lasse Lindh!
han är förövrigt en av deltagarna i nästa delfinal...

Melodifestivalen chockade, förvånade och gav en riktigt överraskning.
FÖR MIG!
Jag som avskytt fröken AfUgllas bokstavligt älskade hennes låt, snälla,snälla.
Jisses vad bra framfört och vad vacker text.

Schlagern är tillbaka, årets fest har börjat!
Jippie!

Idag fikade jag med Maria.
Var länge sedan vi sågs.
Var mysigt att få sitta och prata en stund!

Imorgon skall jag träffa becca från FL som jag haft kontakt med ett tag.
Lite nervös är man men vad fan!
Vi är ju lika galna både hon och jag!

Nu lite mer msn sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...