onsdag 4 februari 2009

Konstigt

Jag tycker livet är bra konstigt. Situationer är konstiga, bemötande är konstiga, människor är konstiga, ord är konstiga.
Jag antar att jag är rätt konstig jag med.

Jag fick en kommentar ang filmen jag såg igår, The grudge. "Den är läskig" stod det.
Eh, ja!
Fy fan.
Fanns en scen där i som jag uppriktigt sagt höll på att spy av.
För er som inte har sett den vill jag ej avslöja något men för er som sett den så kanske ni förstår vad jag menar med HANDEN FULL AV HÅR!
Jag är en hår fobiker, att få hår mellan fingrarna som flötat sig runt tex i simhus. Fy fan.
När han fick handen full av hår, mäklaren så vred jag mig i sängen och fick kvälningar.
Rickard skrattade gott.
Förövrigt så låg jag många gånger med händerna för ögonen och kunde bara inte titta.
Den bästa skräck filmen jag sett på mycket, mycket länge.
Sov inte själv igår i min dubbelsäng, får se om jag vågar sova själv inatt. =)

Just kommit hem från jobbet. Vi har haft möte. Ganska trevligt möte om jag får säga det själv. På vår avdelning är det nu riktigt fint!

Nu skall jag kolla lite tv, efter att jag läst alla bloggar jag följer. Sedan FÖRSÖKA sova...

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Ja det grudge är vidrig, Jag hade mardrömmar i veckor efteråt..! Jag är riktigt mesig när det gäller skräck. Har du sett barnhemmet? Vi såg den nyligen och jag ryser när jag tänker på den, skitläskig och samtidigt så tragisk.

    Hur mår du? Tänker på dig ofta! Jag hoppas vi snart får hem vår dator så vi kan "prata" mer regelbundet.

    Ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Personligen tyckte jag att the grudge var lite sådär... Vill du se en toppenskräckis, så se barnhemmet :-)

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...