lördag 14 november 2009

Bloglovin och städa

Så jag tog till mig uppmaningen att regga mig på Bloglovin. Så nu följer jag mina favorit bloggar därifrån. Smidigt.

Idag arbetar min älskling så jag har fått äta frukost i min ensamhet med bara hunden som sällskap. DEt blev rostade mackor med creme bonjour. Mums.
Jag sitter vid datorn och försöker ladda för att ta tag i storstädningen som jag har hört talas om skall ske här idag.
Vet inte vem det var som kom på den dumma iden men jag antar att det var jag som påstod det en dag denna vecka när jag kände mig ovanligt pigg och fräsch.
Jag tittar ut över de 43 kvm vi bor på och inser ju att det BEHÖVS en clean up så självklart skall jag sätta igång, snart...
Först skall jag ändra min design på bloggen.
Det var länge sedan sist.
Kanske dags att sluta vara anonym, well vi får se...

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...