torsdag 9 oktober 2008

Godmorgon

Jag vaknade tidigt idag.
Hundarna behövde gå ut.
Jag är hemma från jobbet även idag, imorgon har jag semester.
Imorgon skall vi köpa heliumballonger formade som ett hjärta. Rickard ville ha med en...mus(?) på där det stod macho.
Jaja, min älskling...han tyckte det var roligt och jag får väl medge att det var rätt skoj.
Så det blir ett hjärta där det står macho på.
*L*

Jag snickrade ihop ett kort till Noel som vi skall lägga i minneslunden med ljus runt sig.
Fått fin fina komplimanger ang det, även om det ej är konstnärligt på något sätt.
Ulrika, en vän över nätet gav den finaste komplimangen. Den handlade om vad som fanns bakom kortet, alla känslor bakom kortet och hur äkta det var! Det värmde gott i hjärtat!

Visst fick jag ont i magen när jag snickrade ihop kortet. Känns orättvist att behöva fira sin sons ett årsdag i en minneslund. Jag saknar honom så!

Imorgon kommer pappa, syster och systerdottern.
Underbart!
De skall dela Noels dag med oss.
Men först på fredagen, imorgon, skall vi tapetsera vårt kök.
Äntligen!
Just nu har vi pissgult med lingon på.
Imorgon får vi lite mörkare än latte. (Tror jag, det är pappa som köpt tapeterna! *gulp*)

Idag regnar det ute.
Vädret säger mig hur det känns inombords.
Grått, kall och fyllt med tårar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...