onsdag 22 oktober 2008

Utmaning

Utmaningen kommer från en av mina favvo bloggar: http://thedevilwears.blogg.se

Ålder: 26 år
Vart bor du: Stockholm
Bor tillsammans med: Sambon, Eastwood the cat, Kaspian och Karma the dogs och ett antal dammråttor
Husdjur: Katten och två hundar
Färg på ditt hus: ?Fasaden utanför...gul?
Något jobb: Arbetar på förskola
När ska du sova ikväll: Efter greys anatomy
Duschat idag: Ja som alltid
Kramat någon idag: Hmm, ja sambon har fått en del
Pussat någon idag: Tror nog sambon fått någon. Katten har fått iallafall
Har du ätit idag: Ja men bara nyttigt!
Dagens kläder: Svarta linne byxor, blå tunika
Dagens smink: Mascara, foundation, rouge
Dagens sötnosar: Min nya läkare
Dagens roligaste: Att få lite mer positiva besked
Hur många har du kysst: OJ, vid 17 års ålder skrev vi upp alla..då var det MÅNGA,. Nu vill jag gärna inte räkna...
Hur många har du haft sex med: 8 personer
Hur många har varit otrogna med dig: ...Tre...men inte alla nödvändigtvis genom sex
Vem pratade du i telefon med senast: Systeryster. Ovanligt, not
Vem fick du senast sms ifrån: Underbara kollegan

SENASTE
Personen du tänkte på: Noel
Gången du spydde: I söndags, efter kladdkakan
Gången du grät: Nyss pga saknaden av vår ängel
Gången du var i Göteborg: Var ett bra tag sen. Älskar Gbg
Du var full: Tre veckor sen ca
Du var hög: Aldrig varit

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt: Svart
Hund eller katt: Både ock
Spel eller Dataspel: Spel
Singel eller upptagen: Upptagen
Choklad eller lakrits: Kan inte välja, men väljer ingenting eftersom jag bantar=)
Höger eller vänsterhänt: Höger

VAD
Gör dig glad: Alla fina människor som sorgen fått mig att se
Gör dig ledsen: Saknaden efter Noel
Vad vill du helst göra nu: Just nu, exakt nu? Gå ut och röka
Önskar du dig i födelsedagspresent: Ett syskon till lille Noel
Tyckte du om dina betyg: Om de vart bättre hade jag haft högskoleutb nu
Ångrar du i ditt liv: Jag ångrar två saker. Att jag fick ihop det med psykot och tog tillbaka första anmälan samt att jag ej åkte in till sjukhuset när jag hade ont då jag väntade Noel.

Så, det ska väl vara någon form av utmaning så kör hårt kära bloggare! Kram på Er

1 kommentar:

  1. Tack snälla rara du. Var tvungen att fixa ett bloggerkonto för att kommentera men det gör jag så gärna :-D

    Ska in och läsa din utmaning, roligt att du antog den. Jag vet vad saknad är och idag är det en deppdag. Må väl, va rädd om dig.

    KRAMAR

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...