onsdag 15 oktober 2008

ONT!

Så kom mensen.

Perfekt tajming eftersom på onsdag skall jag till farbror doktorn (en ny doktor på samma ställe) och påbörja nya behandlingen.

Jag har världens blödning.

Jag har en enorm mensvärk.

Sådär ont som jag hade innan jag blev gravid, jag har inte haft såna stora blödningar eller haft mensvärk sedan förlossningen.
Syster Yster sa att det kanske betyder att kroppen är återställd och nu redo för en ny graviditet.
Jag hoppas hon har rätt.

Jag har två nya mål.
Skall plugga upp Svenska B efter nyår. För högskolebehörighet.
Och efter nyår skall jag även se till att börja ta körkort, på allvar.

Men just nu har jag bara ett mål.
Att gå och lägga mig.

Jag vill skicka en kram till min älskade AnnaJ som har det tufft nu.
Du är så fin och jag finns här för dig.
Kramar i tusentals får du av mig

2 kommentarer:

  1. Saknar dig som fan vännen! vi får se till att försöka tajma in att ses någon dag.

    Jag tycker att dina mål låter toppen och jag tror fullt på att du kommer att klara dem. Ang blödningen så håller jag med din syster, det låter som att kroppen är "redo".


    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kram vännen min! Kraftiga och smärtsamma blödningar suger musten ur en. Hoppas att det minskar snart! Kanske är det så att kroppen är redo nu...?

    Skönt att ha lite mål att blicka fram emot. Jag tror att det är viktigt. Jag har också som mål att ta körkort. Borde ha gjort det för länge sedan, men jag är expert på att skjuta upp det. Nej, nu ska det bli av. Nyårslöfte=ta körkort!

    Ta hand om dig! kram Linda

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...