onsdag 9 juli 2008

En massa tankar

Det far runt en massa tankar i huvudet hela tiden
Det blandas runt inom och tillslut kan man inte reda ut en enda fundering, man har för många.
Tänkte dock försöka bena ut, få tankarna på pränt så kanske, kanske det blir lite lättare.

Vår relation:
Den har kännts lite anträngd, tråkig, alldaglig och inte alls speciellt rolig senaste tiden.
Igår frågade jag min kära om det var något hos honom som ej kändes bra.
Han är trött på livet säger han min prins.
Visst kändes det bra att han satt ord på det jag märkt av men samtidigt känns det ju såklart inte kul att han mår dåligt.
Men vi skall klara detta tillsammans, få livet på rätt köl ihop. Jag vet att det funkar och att det skall gå. Vi älskar varandra för mycket för att bara ge upp.

Graviditet:
Jag längtar tills jag är gravid igen.
Längtar med blandade känslor.
Jag vill att det ska funka nu, att det skall hända något inom mig.
Jag vill så gärna få någonting att se framemot.
Jag behöver det och vi behöver det.

Jobb:
Önskar nästan det vore Augusti, så att jag kan få börja mitt nya jobb.
Det skall bli spännande!

Hundar:
Skall börja träna med lill skiten v 34.
Skall även träna med stora hunden såklart. Det behöver hon.
Stora hunden och jag skall ej gå kurs utan träna privat, bara vi.
Med Kaspian skall jag gå kurs och sen överföra mina kunskaper till Karmisen.

Träning:
Jag och Matilda har bestämt att börja träna ihop.
Det ligger nära hem, på vägen från jobbet.
Det skall bli skönt att komma igång.
jag gjorde ju ett försök tidigare i år men jag trivdes ej i lokalerna och så började jag för tidigt...
Men nu jävlar!

Hundvakt:
Känns trist att få avboka saker pga att jag ej har hundvakt.
Men thats life... fast en aning trist är det förståss.

Sådär...
Hmm, det blev jag ju inte ett dugg klokare på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...