torsdag 10 juli 2008

Oh sunny day

Jag duschade, klädde på mig en klänning och tog med mig hundarna på en promenad.
Lilla hunden får ju ej gå så långt ännu så det blev en kortis.
Solen skiner ute.
Jag borde kanske ut och frossa i värmen men åh, ingen är hemma, alla jobbar och jag har noll inspiration för att åka iväg och göra någonting på egen hand.
I helgen är älskling ledig, så då hinner vi i vart fall umgås lite innan jag åker till småland för att hämta min systerson som skall vara här nästan en hel vecka.
Då får jag lite att göra i vart fall.

Om 40 minuter är det dags att tvätta.
Så trist men behövligt.
Funderar även på vad jag skall fixa för lunch idag.
Antar min lilla plutt vill ha kött, men det vill inte jag!
Usch!
Får väl bege mig mot Tempo, den underbara livsmedelsaffären, suck.
Behöver åka och storhandla...

Skojsigt inlägg detta blev då...
Som om någon bryr sig om att jag har tvättid, behöver handla och har tråkigt...
Tjing då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...