söndag 15 mars 2009

Ett till inlägg...

Ett till inlägg blir det innan duschen...

Jag kan aldrig få njuta, vara riktigt glad.
Någon skall alltid se till att hålla mig nere.
Just nu är det Rick.
Han skickade ett meddelande till mig igår jag för allt i världen inte kan acceptera.
Så skriver man inte till mig för det enda det skall ha för effekt är att få mig att ha dåligt samvete.
Samvete betyder i sin tur att jag "håller mig på min kant" som så många gånger tidigare. Men jag vill inte vara på min kant eller ha dåligt samvete för att jag lever.
Jag har valt livet för fan.
Låt mig få leva och känna så som jag gör...

Jag vill bara få le, le så där som jag gjort i flera dagar nu...
Är det inte min tur att le?
Hur i helvete kan du missunna mig att få le?

1 kommentar:

  1. Ja, det är din tur att le. Fortsätt att le. Jag hoppas känslan är så starkt att leendet inte kan slokna p.g.a. dumma sms eller ngt annat.
    Varm kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...