söndag 15 mars 2009

Frustration

Jag känner mig så fruktansvärt frustrerad.
Frustrerad över den situation jag inte kan påverka just nu.
Att inte kunna välja och vraka en lägenhet.
Att sitta och fundera över den situationen jag befinner mej i.

Och vad fan är det för fel på människan? Sårad?
Sårad för vaddå?
Att jag lever mitt liv antagligen!
Men vad annat kan jag göra?

Skall jag stanna upp så länge vi bor ihop och gå runt som honom och muttra, se sur ut och bara vara allmänt jävla otrevlig?

Slå i dörrar och med bestämda steg gå in i ett annat rum mitt i en diskussion?

Ge honom lite ont i magen och dåligt samvete?

Ska jag bete mig så istället för att ha en god samtals ton, leva på mitt håll och kunna känna mig glad?

Jag avskyr denna pissiga situation.

Där slogs det igen i dörren...
ORKA

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det löser sig med boende vännen. Du förtjänar att le, inte att behöva bo ihop med en barnrumpa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker att du skulle kunna få vinna på triss eller nåt, så att du kan fixa en ny "lya" snarast! Måste säga att han beter sig RIKTIGT BARNSLIGT av det jag läser här!
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...