torsdag 5 mars 2009

Uppdatering av mitt enormt spännande liv

Jag sitter i sängen med datorn i knäet, som jag brukar.
Idag var Annika här, min syster (som styrt sin kos upp hit och bosatt sig). Det var jätte trevligt att hon kom förbi. Känns skönt att ha någon familjemedlem nära, hon är ju den enda. Alla andra bort långt,långt bort!
Saknar dem, saknar min syster Yster!

Jag har shoppat lite, trots att jag lovade mig själv att jag inte skulle...
Men jag kunde inte motstå det där linnet som jag skall ha på mig i helgen på en fest! Fan vad så grymt snygg i det!

Karma, stora hunden, var hos doktorn idag. Hon har eksem, helt ofarligt men hon går med tratt och blir insmörjd flera ggr per dag nu. Stackarn tratten är så stor att hon inte kan ta sig fram, Hon är rätt så jävla osmidig och springer in i saker. Man kan ju inte rå för att man skrattar lite! =)

Fredag imorgon, så himla skönt. Arbetsmoralen är så extremt låg för tillfället. Orkar inte.
Ser fram emot om två veckor då det blir lite längre ledigheter med super trevliga träffar med vänner och familj istället!

Nej nu börjar strax criminal minds.
Skall surfa runt lite innan

Tjing

1 kommentar:

  1. Hihi, tycker att ditt liv låter mer spännande än mitt... Iaf lika spännande ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...