fredag 30 januari 2009

En tråkig fredag

Det är en tråkig fredag idag.
Jag sitter i sängen slänger ögat mot tvn då och då. Letsdance rullar vidare.
Jag spelar poker, men är inte direkt fokuserad men det går rätt okej ändå.
Jag är inne på facebook och på familjeliv.se.
Jag gör absolut inget viktigt, inget direkt nyttigt.
Har snart ätit upp en påse turkisk peppar till råga på allt.
Och har ont i magen.

Messat lite med flirten, men det gav absolut inget det heller.
Tänker på att jag skall tvätta imorgon.
Så tråkigt.
Funderar på hur jag skall göra för att få lördagen att kännas mindre trist än fredagen.
Hittar inga aktiviteter att göra imorgon.
Kanske blir det en sväng till minneslunden.
BORDE gå ner dit, har inte vart där på ca 2 månader.
Är alltid skönt att ha varit där men jag känner inget större behov av att gå dit just nu.
Noel finns mer här, hos mig i denna stund än "bara" när jag är där.

Tar en turk till och kollar ännu en gång om det ljusnat på lägenhets fronten.
Icke!

Tänker på kramarna som utdelas de två sista dagarna.
De har känts mysiga.
För mysiga.
Så jag måste sluta med dem.
De känns alldeles för trygga.
Och trygghet är något jag söker mig till, vare sig jag vill eller inte.
Tryggheten han gett mig så länge är farlig.
Jag vill inte ha den tryggheten.
Jag vill ju finna tryggheten i mig själv!
Letar!

Det ser bra ut på pokern, får hoppas på några kulor. De skulle sitta bra!

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...