fredag 23 januari 2009

Fredag

Så har man arbetat en hel vecka igen.
Jag är trött, har lite ont i kroppen av alla långa promenader.
Jag har ändå vart duktig idag och städat lite. Sedan njöt jag för fullt av lite taco, det har jag förtjänat!

Imorgon skall jag till Tilda. Vi är ju solo båda två så vi skall dricka lite vin och äta gott imorgon. Skall bli mysigt. Jag skall sova där så vi kan ligga vakna hela natten och prata om de där två...

På tisdag är rättegången mott psykot. Jag är inte så himla nervös, men jag lär nog vara det precis innan och när vi är där.
Men vi klarar det. Jag är ju en supergirl som min favorit Donny brukar säga. Och jag klarar allt säger samma bästa vän!

Nu skall jag surfa lite, blir nog att lägga sig tidigt. Skall ner på stan och ta ut astma mediciner, köpa en vinare och grav ljus.
Skall häls apå Noel imorgon tillsammans med Tilda innan vi åker till henne.

Saknar Noel så jag håller på att gå sönder.
Har gråtit i natt, har gråtit i förrgår natt! Det gör ont. Så himla ont att tänka på: "vad skulle skett om jag åkt in när jag fick sådär ont"? Hade vi varit en familj här hemma då? Eller åtminstonde haft varannan vecka familj?
Ja bara haft Noel här...Åh älskade pojk jag önskar du fanns hos oss.

Kärlek
Det börjar verka kärlek banne mig.
Eller?

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig i dina tankar kring sorgen och "vad om". På ett sätt tror jag att det är en naturlig reaktion att skuldbelägga sig själv, men jag tror också att det är lönlöst, man kan fundera i det oändliga. Det logiska och det känslomässiga går inte överens. Du kunde inte veta vännen, men jag förstår dig så väl. Det gör ont!

    Stort lycka till på rättegången vännen, jag ska tänka på dig!

    Stor varm kram! Jag hoppas du får en mysig helg!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...