söndag 25 januari 2009

Myskväll

Vi hade en myskväll igår jag och Tilda.
Men som vanligt spårade vi ut...
Efter en halv flaska vin var så var gamlingarna lite berusade och de som kommer i "skottlinjen" då är våra två dykare.
Vi sms trakasserade dem (läs SEXtrakasserade) dem en lång stund.
Och den peppningen gav ju resultat idag när de klarade pool dyket. Tur dom har oss!
Eller, hur de nu känner inför det!
Maten Tilda gjorde var kanon god!
Och semestern i sommar är snart beställd och klar. Och plötsligt vart det en PAR semester, utan att vi andra två är ett par.
Hur gick detta till?


Idag har vi flöngt runt i olika affärer för Tilda ska spara pengar och köpa egna träningsredskap så att hon ej behöver gå till gymmet.
Hejja Tilda!
Efter en latte så var jag nöjd igen, blir ju så grinig annars!

Imorgon kommer Jossan hit. Då skall vi ta hand om varandra inför rättegången på Tisdag!
Jag är inte så nervös faktiskt. Kommer bli så skönt när det är över!
Och Jossan och jag har ju varandra!!!

Imorgon kommer även babe hem, då skall jag hoppas jag få prata lite med honom och kanske bestämma en dejt!
Hoppas hoppas!

Nej nu skall jag flirta till mig att slippa betala en aning på min SK skuld till mitt ex, så att denna månad ser lite ljusare ut.

Tjip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...