torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Det är Torsdag idag och vi var hos åklagaren.
Det gick bra.
Vi är rätt säkra på att han blir dömd, om inte för det vi väckt åtal för, så för de andra brotten han är åtalad för.
Grov rattfylleri, bara det är 2-3 månader.
HIGH FIVE!

I februari skall jag till en god vän, min kära AnnaJ.
Saknar henne som fan.
Hon är verkligen en av de vänner jag värdesätter högst!
Så fin och underbar som bara hon kan.
Skall bli så kul att ses!

Imorgon är det handla med Tilda som gäller.
Brukar bli rätt skoj... ;)

Åh så den där personen.
Tycker så mycket om denne.
Vi får se vart det leder oss men just nu känns det rätt bra!

Fick en kommentar från en annan gammal vän, my Bad as!
...Hon har det jobbigt förstod jag det som!
Åh jag önskar jag kunde göra något.
*KRAM*

Fredag imorgon och jag längtar till Lördag!

1 kommentar:

  1. Ja det är jobbigt som fan nu...
    Hoppas han blir dömd, äre det som jag vt om??
    Stora pussar till bäste bad ass!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...