lördag 17 januari 2009

partay!

Snart är det dags att dra iväg till Tumba och min Tilda.
Har inhandlat födelsedags present till Christian, en kokbok med asiatiska rätter, en energydryck och ett nyckelband med texten "mammas pojke".

Jag antar att Han kommer strax och hämtar upp mig. Sen bär det av.
Jag har vackra lockar i mitt hår och det är roligt när det börjar bli längre så att man kan göra lite annat än bara ruffs.
Ruffs är ju ändå mitt andra namn=)
I Love ruffsigt hår!

Mina nya byxor, shit vad fina dom är och hej och hå vad det syns att jag gått ner i vikt. Rumpan är mycket mindre och det syns! Heja mig!
Nu är motivationen ännu högre!

Josefin erkände just att hon skall se på stjärnorna på slottet ikväll.
Jag blir rädd, är vi så gamla nu?
Som att gå in i totalt mörker... Stjärnorna på slottet.
Vad kommer härnäst? Sticka raggsockor?
Doppa kaffebrödet i kaffet och sen suga i sig brödet?
Stjärnorna på slottet. Tack Josefin du gjorde mig just väldigt väldigt rädd.
(Skrivet med en smula ironi....eller?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...