söndag 4 januari 2009

Trean

Igår var jag med hunden på hundutställning i Kista.
Oj, det var en pärs. Lilla hunden skällde som en tok, for runt i kopplet och kunde bara slappna av korta perioder.
Efter tre timmars skällande föll han i sömn i mitt knä men vaknade då och då för att morra lite.
När han vaknade så vaknade han med ny energi men inte lika mycket skäll.
Otroligt bra träning och jag är stolt över mig själv att vi gjorde det!

Sen till själva utställningen, Han kom trea min lilla kille och vitsorden vi fick från domaren var jag super nöjd med.
Jag blev själaglad!

Idag är det dammsuga som gäller och torka golven.
Inte det roligaste man kan göra men behövligt.
Jag letar lägenhet för fullt och hoppas jag hittar något snart, om inte, så bor jag här, det är okej men inte optimalt.

Hej

1 kommentar:

  1. hohoo va skoj! vad var det för utställning?? pusssssssssssssss

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...